Thermen Ridderkerk

Edit: Thermen Ridderkerk is veranderd in Wellness Ridderkerk. Klik door naar de nieuwe pagina voor de laatste reviews en informatie.

Sauna Ridderkerk

Sauna en Thermen Ridderkerk ligt vlakbij Rotterdam en is een middelgrote no nonsense sauna. Je wordt ontvangen door een gastvrouw die je de sauna laat zien.

Maak je dag compleet met een massage of professionele behandeling.

Faciliteiten

Er zijn verschillende sauna faciliteiten met bijvoorbeeld een finse sauna binnen en buiten, Uiteraard kun je er stomen, lekker afkoelen in het dompelbad heerlijk rondhangen op het zomerse dakterrad.

In Ridderkerk kun je vooral ook heerlijke behandelingen laten doen. Er is een team van schoonheidsspecialistes, masseuses en pedicures die eeb flink assortiment aan hand- en voetbehandelingen, massages, pakkingen, etc geven.

 

Kaart

Reacties


Schrijf een reactie

 

Reacties van bezoekers

afbeelding van mieke
mieke
jammer dat avondtarief te duur is
Ik vind deze sauna klein maar oke maar andere sauna's in de omgeving (Barendrecht) beslist mooier met meer facaliteiten en waar voor je geld. Als ze naar verhouding in Ridderkerk goedkopen zouden zijn dan ging ik zeker vaker. Omdat het avondtarief (17.50 €) gelijk is aan dat van Barendrecht ga ik er nu niet zo snel heen. Ik kies dan toch liever voor een sauna waarbij het drinkwater gratis wordt verstrekt en er meer stilte sauna's zijn. Ook mis ik in Ridderkerk enorm de mogelijkheid om buiten te kunnen dompelen. Nogmaals, als de prijs omlaag zou gaan dan was ik zeker fan van deze sauna maar nu vind ik hem beslist te duur.
afbeelding van Kees en Dini van Arkel
Kees en Dini va...
Weer als vanouds een hele
Weer als vanouds een hele goede sauna en betaalbaar welkom terug ...De is weer heel huiselijk sfeer en gezellig vaste klnten zijn heel dankbaar dat de oude eigenaar weer terug is .. We komen graag weer terug naar Cor en Familie dit is weer een top sauna !!!!!!!
afbeelding van  simons elly
simons elly
het is er knus en gezellig
Ik kom al jaren in deze sauna. Ook een andere sauna geprobeerd maar, die vind ik veel te onpersoonlijk.Vind het hier heerlijk niet te druk en dat is pas echt tot rust komen .de lunch is ook altijd voortreffelijk en de high thee alles is prima verzorgt m.v.g Elly Simons
afbeelding van Brouwers
Brouwers
weer een geweldige sauna
Kom al ruim 20 jaar in deze sauna altijd goed geweest. Na de verbouwing en het terugkeren van de oude eigenaar. is het een heel mooie sauna geworden. Met het personeel heb ik nooit last gehad alleen maar lof.
afbeelding van N
N
Geweldig !!
Geweldig, sauna Ridderkerk is weer als vanouds. En.... nog heel mooi verbouwd ook. Prachtig. Ik kom hier al jaren met mijn vriendin. We zijn tijdens de verbouwing uitgeweken naar een andere (grotere) sauna, maar we komen graag weer terug naar "onze" sauna. Ik vind het juist gezellig in een kleinere sauna. Het is veel persoonlijker en het personeel heeft echt aandacht en een praatje met je. Complimenten en ga zo door.
afbeelding van Frans Schaap
Frans Schaap
Oud en Nieuw te samen
Na een zeer zwakke periode is er weer een prima sauna bij. De oude eigenaar heeft weer de zaak in eigen hand en dit is te merken ook. Een zeer goed geslaagde verbouwing heeft de sauna weer een mooie uitstraling gegeven. Het natte gedeelte is om door een ringetje te halen, een ruime sauna heeft de oude vervangen en de buiten sauna is ook iets groter geworden. Vandaag een prima Loly meegemaakt gedaan door Anja, goede uitleg en heerlijke geuren en het wapperen was ook top. We waren vaste gasten tot dat de zaak werd overgenomen hierna 8 jaar niet meer geweest van af nu weer wekelijks naar Wellness Ridderkerk.
afbeelding van boetekees
boetekees
goed dat de oude eigennaar terug is
We hebben een heerlijke avond gehad,compliment voor het personeel dat sins kort weer terug is.Hoop dat ze weer een goede klantenkring op kunnen bouwen net zo als vroeger. Ons zullen ze weer vaker zien.
pech?
Wij zijn met 2 personen naar deze sauna geweest met de optimel-voucher voor het avond arrangement. Het personeel ontvangt ons vriendelijk en wijst ons op een gratis parkeerplaats op 5 minuten lopen. Na binnenkomst blijkt het zwembad en een bubbelbad gesloten, een chloorlek. Erg jammer omdat het al niet zo groot was. De bediening en het eten waren erg naar wens. Helaas de rasoul een stuk minder. Het stoomhuis werd pas aangezet op het moment dat wij erin gingen en onze bank werd ook maar niet warm, deze bleek kapot. Uiteindelijk hebben we een emmer warm water gekregen omdat we zaten op te drogen en het fris kregen. Een 'klacht' doorgeven bij de receptie moest het doen met uitsluitend de mededeling dat ze het door zou geven. Daarmee was het afgedaan. Verder is het beneden deel oud, waardoor het niet erg schoon oogt (men maakt wel degelijk schoon gedurende de dag).
afbeelding van jwp
jwp
Klein maar gezellig en super gastvrij.
Hallo, Ben voor het eerst met mijn zus naar deze sauna geweest, het was even zoeken en wisten niet wat we moesten verwachten gezien de reacties van sommigen. Wij werden echter heel gastvrij ontvangen en hebben genoten in deze kleine sauna met genoeg faciliteiten om de dag gezellig door te brengen. Het is er schoon en netjes. Ook wil ik nog even extra de dames in het restaurant bedanken voor hun gastvrijheid en gezelligheid en het eten is erg lekker, het is zeker voor ons voor herhaling vatbaar. Groetjes, Jolanda.
afbeelding van M.de Lange
M.de Lange
Ik vind sauna ridderkerk wel
Ik vind sauna ridderkerk wel een fijne sauna, maar alleen als je even snel/kort naar de sauna wilt. Zeker de moeite waard als ze een goede actie hebben met de entree prijs (zoals 5x voor 50€ deze zomer). Voor het normale tarief vind ik de prijs/kwaliteit verhouding echter niet in orde. Bij bijvoorbeeld sauna Barendrecht krijg je naar mijn idee dan veel meer waar voor je geld. Ridderkerk heeft maar 3 sauna's, heeft geen dompelbad buiten, geen gratis drinkwater, slechts 1x per dag een opgieting (als er minimaal 4 deelnemers zijn), weinig tijdschriften en die ze hebben zijn niet recent. Vriendelijk personeel en een goede (maar dure) keuken.
afbeelding van thea
thea
Heerlijk genieten wij altijd
Heerlijk genieten wij altijd van deze sauna, erg vriendelijk personeel alles schoon.prima!!!!!!!!!!
afbeelding van Mounir haddad
Mounir haddad
Wat een grafzooi is het daar!
Wat een grafzooi is het daar! Ben er vrijdag voor het eerst geweest en wil er al nooit meer heen.. Er is hier absoluut geen sprake van klantvriendelijk personeel! Dat viel mij al zwaar op de maag, maar toen zij mij ruim een uur op het eten lieten wachten, ben ik ervandoor gegaan. Ik wil absoluut niet zeggen dat hier sprake is van discriminatie, maar de mensen die hun bestelling na mij maakten hadden hun maaltijd na 10 min. al! Ik kreeg ook helemaal geen logisch argument uit het personeel waarom het zo lang duurde, terwijl de rest het zowel meteen kreeg! Ben nog altijd furieus over de service bij deze sauna!
afbeelding van Lies
Lies
Wat een vreselijk aanfluiting
Wat een vreselijk aanfluiting die sauna Ridderkerk! Ik had al mijn twijfels omdat er op hun site helemaal geen foto's te bekennen zijn. Je hebt dus in feite geen idee waar je terecht komt. Ik heb netjes gebeld met de mededeling dat ik gebruik wilde maken van een optimel voucher. Ik vroeg ook nog of ik dan moest reserveren. Nee dat hoefde niet zei de dame die ik aan de telefoon had rond 13.00 uur. Ik de voucher netjes geprint en ingevuld. Komen we daar aan, zien we dat die sauna in een flatgebouw zit. Dan vraag je je al af: hoe zit dat dan met buitenruimtes? Zelfs op zondag was het nog moeilijk om - in de gietregen ook nog eens - een parkeerplek te vinden dicht bij de sauna. Wat armoedig. We komen daar binnen, zegt de vrouw aan de receptie (toen ik mijn voucher wilde overhandigen): "Mijn collega die u te woord heeft gestaan heeft een fout gemaakt. Er is eigenlijk geen plaats meer voor optimel arrangementen". Lang verhaal kort: we mochten wél naar binnen, maar moesten dan wél samen met 1 locker doen. Dan voel je je al een soort tweederangsburger, althans ik wel! Ik heb altijd een grote sporttas bij me, en mijn partner had ook een grote tas bij zich. op mijn vraag hoe groot die lockers dan waren, antwoordde de dame in kwestie: "Dat ziet u wel als u binnen bent". Ik begon ook nog over het feit dat er geen foto's op de site staan (ik kwam waarschijnlijk enigszins geïrriteerd over. Dat was ik ook omdat ik het al vreemd vond een sauna in een flatgebouw aan te treffen en vanwege het feit dat haar collega dus gewoon niet goed was ingelicht over die optimel actie, dat ze al genoeg optimel klanten binnen hadden). ze begon toen te zeggen: "Dan moet u niet boos op mij worden". Ik was helemaal niet boos op dat mens, maar vroeg me wél af waar ik ik vredesnaam terecht zou komen. Ik had daar abslouut geen vertrouwen in. Mensen zet wat foto's op je website! Kom op zeg, de klant moet toch te allen tijde koning zijn of zich op zijn minst koning voelen? Ik merkte dat ik steeds opgefokter raakte en besloot op dat moment het daar voor gezien te houden. Ik had geen zin om al zo geïrriteerd te beginnen aan wat gewoon een lekker middagje sauna had moeten worden. Dus een ieder die dit leest: wees gewaarschuwd! Stel je er niets van voor, weet dat je in een flat terecht komt (daarom waarschijnlijk ook geen foto's op hun website, dat werkt natuurlijk niet echt bevorderlijk/aanlokkelijk voor gasten in spe). Weet vervolgens dat je als optimel-klant als tweederangs klant wordt behandeld. En trek dan verder maar je eigen plan!
afbeelding van Ida Stout
Ida Stout
Even een reactie op het
Even een reactie op het bericht hieronder Is het nu nodig om dit soort berichtgeving op een site als deze te plaatsen. Als u een probleem heeft met het bedrijf, handel dit dan op een rechtstreekse manier en niet via deze weg. Zeker als u vaste klant bent. Ik begrijp uw frustratie, maar niet uw manier van probleem oplossen.
afbeelding van e.a.
e.a.
Aan de directie van sauna
Aan de directie van sauna ridderkerk Zondag 7 februari verscheen ik in sauna ridderkerk.Bij de balie aldaar kocht ik een jaarkaart Ik werd verzocht de sauna te bezoeken en bij het verlaten van de sauna de jaarkaart te betalen.Toen ik de sauna s'avonds wilde verlaten zei de receptioniste dat zij niet wist hoe zij de kaart in orde moest maken. Zij zou de de kaart door haar collega in orde laten maken. Ik wilde de sauna verlaten maar toen moest ik het bedrag van 22,50 euro betalen. Ik weigerde dit omdat ik een kaart had gekocht die ik achteraf niet kon betalen vanwege de ondeskundigheid van een medewerker. Maar daar ging ze niet mee accoord, ik moest het bedrag betalen, want dat zou volgens haar worden afgetrokken van de jaarkaart de volgende dag. Onder de voorwaarde dat het bedrag zou worden afgetrokken van de jaarkaart heb ik betaald. Ze beloofde mij dat ze de afspraak die wij hadden gemaakt door te geven aan haar collega's. Ik ben vandaag naar de sauna gegaan om de zaak in orde te maken. En vroeg naar mirjam van de directie, zij was in gesprek De twee receptioniste's zouden het verder met haar regelen. Na een klein half uurtje vertelde zij mij dat de receptioniste met wie de afspraak was gemaakt alles ontkende.En dat het bedrag van 22,50 niet zou worden afgetrokken van de jaarkaart. Ik ben boos weggelopen ,en onmiddelijk naar de politie gegaan. De polite adviseerde mij om als eerste stap de direktie schriftelijk in kennis te stellen.
afbeelding van j. heintz
j. heintz
we waren maandag voor het
we waren maandag voor het eerst in riddedkerk we vonden het erg goed en heel vriendelijk personeel voor ons een blijvertje groetjes el en janny
afbeelding van ikhouvansauna.hyves.nl
ikhouvansauna.h...
Wij zijn er laatst naar toe
Wij zijn er laatst naar toe gereden, maar schrokken zo van de locatie dat we door zijn gereden naar Thermen Holiday. Misschien hadden we toch ff binnen moeten kijken ;) .
afbeelding van Ron
Ron
Gisteren hebben we voor de
Gisteren hebben we voor de tweede keer sauna Ridderkerk bezocht. Een kleine maar fijne sauna. Niet veel buitengedeelte maar dat kan ook niet anders op die lokatie. Het complex ziet er verzorgd en schoon uit. Personeel is vriendelijke en gastvrij. Het eten is erg lekker. Vooral de stiltesauna is heel mooi met ligbanken. De aankleding van het hele complex is smaakvol en er zijn verschillende uitrusthoekjes. Voor minder valide mensen is de sauna ongeschikt want er zijn overal trappen om naar verschillende gedeelten te komen. De rustruimte is heel gemoedelijk en warm. Fijne ligbedden en een openhaard. Parkeergelegenheid is er volop maar wel even zoeken. Er zijn parkeergarages maar let op de sluitingstijd! In het Koningshof kun je 24 uur parkeren maar dat is wel even een stukje lopen. Ridderkerk heeft door een vervelend voorval tijdelijk een slechte naam gehad maar nu is Ridderkerk weer helemaal terug, en hoe! Gisteren hoorden we nog dat Ridderkerk van de 130 sauna’s op de negende plaats staat qua hygiëne. Dat is goed te merken!!